Ancient Aliens بیگانگان باستانی

ساخت وبلاگ

میکروتیک :

میکروتیک MikroTik نام یک شرکت اروپایی واقع در کشور لاتویا می باشد که در سال 1995 با رویکرد تولید و توسعه تجهیزات روتر و سیستم هایوایرلس برایISP ها و WISP ها تاسیس شده است. در همین راستا این شرکت ابتدا در سال 1997 سیستم عامل خود را تحت نام RouterOS تولید نموده است که همچنان آن را بروز رسانی کرده و تا به امروز بر روی دستگاه های خود از این سیستم عامل استفاده می کند.

 میکروتیک سیستم عامل RouterOS خود را در آن زمان ابتدا برای سخت افزارهای PC موجود در بازار توسعه داد و با توجه به محبوبیتی که به وجود آمد و پیشرفت چشمگیری که داشت، در سال 2002 شروع به تولید سخت افزار خود نمود و برای اولین بار سخت افزارهای خود را با نام روتربورد میکروتیک ، به بازار عرضه نمود.

 

درباره سیستم عامل میکروتیک (MikroTik Router OS ) :

پس از مدتی شرکت میکروتیک یک سیستم عامل با نام MikroTik Router OS تولید کرد. این سیستم عامل ، یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است که روی هر سیستمی حتی سیستم های معمولی به راحتی نصب می شود و قابلیت های زیادی را برای سیستم به همراه می آورد. از جمله این قابلیت های میکروتیک ، VPN ، Firewall ، کنترل پهنای باند ، هات اسپات و قابلیت وایرلس می باشد. 

 

 

 

Ancient Aliens بیگانگان باستانی...
ما را در سایت Ancient Aliens بیگانگان باستانی دنبال می کنید

برچسب : میکروتیک , تجهیزات میکروتیک , روتر میکروتیک , روتر برد میکروتیک , فروش میکروتیک , قیمت میکروتیک , نوین ارتباطات امواج کهکشان , نویسنده : محمد رضا ابراهیمی mostanad113 بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 20 تير 1396 ساعت: 16:21